We hebben gisteren een Harley gehuurd! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van marijn en miranda - WaarBenJij.nu We hebben gisteren een Harley gehuurd! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van marijn en miranda - WaarBenJij.nu

We hebben gisteren een Harley gehuurd!

Door: marijnenmiranda

Blijf op de hoogte en volg marijn en miranda

02 Mei 2012 | Singapore, Singapore

We hebben gisteren een Harley gehuurd!!
Er is zoveel gebeurd de laatste tijd, niet te geloven. Het laatste bericht dateert alweer van februari dus de hoogste tijd voor weer een update.
We hebben gisteren een Harley gehuurd!!
In maart was het vooral hard werken voor ons beide, we roeiden mee met Marijn’s afdeling in de jaarlijkse interne dragonboat competitie en kwamen zowaar thuis met een medaille. We deden een 12 weken echo en zagen zowaar tot leven komen wat daarvoor vooral bekend was van die streepjes die te voorschijn komen. Ook kwam er nog bezoek, deze keer nichtje Anouk met Berber, veel omkijken hadden we er niet aan gezien de dames buitengewoon druk waren om vanuit m&m’s knaken resort de verdere reis te plannen. Wel weer erg gezellig uiteraard!
We hebben gisteren een Harley gehuurd!!
April kwam om de hoek en dus weer tijd om in het vliegtuig te zitten met al die grote mensen naar dat land dat deze keer extra koud was geworden. 10 Dagen op tournee, met festivals, kamperen, kraamvisites, Efteling en heel veel bijkletsen in heel het land. Het afsluitende hoogtepunt was uiteraard het 35-jarige huwelijksfeest van Wim en Marianne. Een heugelijk feit dat geheel in stijl gevierd werd in het vestingstadje Heusden! Tegen die tijd zat de koude goed in onze botten en moesten we snel weer terug om op te warmen in Singapore. Volgend jaar toch iets later gaan denk ik.
We hebben gisteren een Harley gehuurd!!
Terug in Singapore was het tijd voor mijn verjaardag. Overdag samen met Miranda gediscrimineerd bij de indoor skydive omdat ik een schouder verleden heb… so.. dus.. en… dan kan ik het heus wel…. Hoezo nee….dan doe ik hem zelf terug…. Nog steeds neee… GRRRR!! Ok dan maar Segway rijden, ook leuk :)
’s Avonds een heuse party met als doel Singaporese collega’s en vrienden te laten genieten van Belgisch bier. Erg gezellig, alleen jammer dat ze de tequila het lekkerste vonden!! Nou ja het moet ook exclusief blijven he..
We hebben gisteren een Harley gehuurd!!
Een week later alweer feest, samen met Nederlanders uit alle hoeken en gaten proosten op de gezondheid van de Koningin en natuurlijk heerlijke Hollandse versnaperingen verorberen op kosten van de ambassadeur. Hoera! Hoera! Hoera! En de dag erna, 1 mei 2012, toen hebben we…. Nou dat is een verhaaltje voor de volgende keer!

• 02 Mei 2012 - 15:59

Wouter:

Toch jammer dat er geen foto van rijdende M&M bij is (?!) Maar ik wacht met spanning het volgende verslagh af!

• 02 Mei 2012 - 16:09

Aleid-+:

Jullie hebben gisteren een Harley gehuurd en.... een fotosessie gemaakt.
    Indrukwekkend, ook gereden??
    Geen last van misselijkheid 's morgens Miranda?
    Moet intussen ook wel wat over zijn.
    Gaat alles goed ? Zo te zien wel .
    Wij waren in april op Sicilie en daarna naar Marokko, geen last van de kou gehad..
    op Koninginnedag moeten wij alle versnaperingen zelf betalen, hadden we ook maar een ambassadeur!!
    Geniet nog van alle feesten en reizen ...

• 02 Mei 2012 - 17:54

Henk:

En gisteren nog wat leuks gedaan?? ;-)

• 02 Mei 2012 - 20:32

Wim:

A bit much impressed by true nostalgia?
    Though, easy to understand for me…; enjoy the real machines!!

• 03 Mei 2012 - 09:29

Jeroen:

Vet cool fantastisch! Stom dat je niet mocht skydiven trouwens. Groetjes ook van Annelies

• 06 Mei 2012 - 13:54

Marijn:

Vet ook dat filmpje van die Harley