Daar wastie dan - Reisverslag uit Phuket, Thailand van marijn en miranda - WaarBenJij.nu Daar wastie dan - Reisverslag uit Phuket, Thailand van marijn en miranda - WaarBenJij.nu

Daar wastie dan

Door: marijnenmiranda

Blijf op de hoogte en volg marijn en miranda

25 Maart 2012 | Thailand, Phuket

'Daar istie dan' stond er op het briefje dat Henkie bij zich had toen hij aankwam in Singapore. Ondertussen is het alweer 'daar wastie dan', maar uiteraard moet er nog wel verslag over gedaan worden. Met een record aan boodschappen en een temperatuursovergang van 40 graden was het weer even Henk en Henk tijd.
De eerste paar dagen hebben we M&M's rondje Singapore gedaan, zoals ondertussen velen dit al ervaren hebben.
Daarna was het tijd om Miranda wat rust te gunnen en Phuket te verkennen.
De eerste stop was PhiPhi eiland waar we versteld stonden van de enorme drukte. Gelukkig was ons huisje buiten het dorp ver van alle drukte.
De tijd doorgebracht met snorkelen en duiken waarbij snorkel Henk zowaar een schildpad zag en duik Henk alleen maar vissen.. haha. Maar zeker nog heel gaaf. Het 2e deel van de week verkasten we naar Phuket zelf en zaten we lekker tussen de bejaarde scandinaviers op het strand. 's Avonds een biertje in de lokale prive bar om bij te komen van de 6 in 1 safari middag. Man man, wist je dat je in 1 middag kan: Kanoen, olifant rijden, ossekar rijden, rubber tappen, waterval kijken en Gibbon reservaat bezoeken, nou wij weten dat nu wel. De week vloog voorbij en terug in Singapore nog een vliegshow bezocht en natuurlijk nog een bbq er doorheen gedraaid. En na 9 dagen was het dan weer tijd om Henk terug te sturen naar Nederland met een zak vol souvenirs en een flink aantal mooie verhalen!

• 25 Maart 2012 - 19:22

Wim:

Een niet te evenaren onvermoeibaarheid!

• 26 Maart 2012 - 14:50

HENK:

Ik denk dat ik dat ossekar rijden nog wel het mooiste vond!!! HAHAHAHA

Het waren 10 fantastische dagen!