zucht - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van marijn en miranda - WaarBenJij.nu zucht - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van marijn en miranda - WaarBenJij.nu

zucht

Door: marijnenmiranda

Blijf op de hoogte en volg marijn en miranda

29 Februari 2012 | Filipijnen, Manilla

Als er een plek is die je een vakantie gevoel geeft, is het Malapascua. Klein eiland waar je zo omheen vaart of overheen loopt. Buitenkant bestaat uit strand, duikscholen en hotelletjes, binnenkant gevuld met veelal rieten, maar ook stenen huisjes. De mensen zijn vriendelijk en duiken leer je bij begraafplaats... Na een dag of 5 maak je deel uit van de bevolking, heb je de omgeving uitgesnorkeld, duikbewijs gehaald en een heerlijk relaxte tijd gehad. Details: Vliegen op Cebu, 3 uur met de taxi (5 uur met de bus) 1 uur op de boot en voila het relaxen kan beginnen. Zoals iedereen begrijpt is dit natuurlijk veel te perfect voor M&M's knakentravels. Maar wie weet zijn er avonturiers onder de lezers die het aandurven zonder begeleiding van het altijd gezellige tweetal.
En ik wil ook nog ff de groetjes doen aan mijn schoonmoeder Marianne, bij deze de groetjes!!

• 29 Februari 2012 - 20:24

Jeroentje W.:

Duidelijk.
    Reisplanning 2013 zojuist weer een stapje concreter gemaakt.
    Zucht.... en VET!

• 29 Februari 2012 - 21:48

Wim:

Dus ‘bounty-eilanden’ bestaan echt?!
    Groetjes, ook van je schoonmoeder.

• 01 Maart 2012 - 08:52

Maria:

groetjes, genieten maar boffers, zie jullie in april

• 01 Maart 2012 - 08:53

Maria:

ga zo koffie drinken bij je schoonmoeder,zullen het vast over jullie hebben.

• 02 Maart 2012 - 13:25

HENK:

hahahaha zucht! Wat hebben jullie het toch slecht daar he !!
    Nog haaien gezien met duiken? Of schildpadden misschien ;-P

• 04 Maart 2012 - 13:57

W&W:

We zaten even in de Afrikaanse wildernis, vandaar deze late reactie. Maar we kennen nog zo n zuchtlokatie: St.Lucia Zuid-Afrika
    Liefs W&W

• 10 Maart 2012 - 21:58

Lies:

Een tijd niet gekeken en het nieuws van jullie gelezen. Veel te druk. Maar nu ik dit lees op deze regenachtige dag wordt ik haast jaloers. Ziet er goed uit!!

• 16 Maart 2012 - 19:53

Janneke:

Ziet er goed uit idd. Wij zijn nog op zoek naar nieuwe vakantiebestemming. Nu gevonden ;-)
    Komt dat duikbrefet nog een keer van pas.
    Geniet van alles en tot over een paar weken.
    Groetjes Janneke