Smurfen - Reisverslag uit Singapore, Singapore van marijn en miranda - WaarBenJij.nu Smurfen - Reisverslag uit Singapore, Singapore van marijn en miranda - WaarBenJij.nu

Smurfen

Door: marijnenmiranda

Blijf op de hoogte en volg marijn en miranda

15 November 2011 | Singapore, Singapore

Waren jullie misschien smurfen'? 'Vroegen mijn collega's de maandag nadat we samen met het dragonboat team de 'best dressed table'prijs in de wacht hadden gesleept tijdens de jaarlijkse Dinner & Dance van het werk. Neee, we waren met 20 man verkleed als een schoolklas uit de jaren 60 in Singapore (ten minste dat zei men). Compleet met ouders, pinda verkoper, slaaf en uiteraard 2 strenge leraressen pasten we goed in het 'back to school thema'. Al met al een erg gezellige avond met zelfs nog een bijzondere optreden van Marijn (zie de film)
Ondertussen is dit al weer een tijd geleden en zijn we ondertussen al weer een paar bezoeken verder waarvan eentje op een regenachtig, maar o zo relaxt Bintan en de ander een dubbel bezoek van Sven met en zonder Ester.
Nu krijg ik regelmatig vragen of ik alleen maar vakantie heb hier, dus daarom in de volgende update iets meer over mijn werk.

• 15 November 2011 - 17:18

Aleid:

Hoi Miranda,
    Ben jij zo ijverig met de naaimachine geweest. Wat een leuke schoolhansopjes.

• 17 November 2011 - 15:12

Wim:

Hoezo onderwijs saai? Leuke boel, dat klasje!

• 23 November 2011 - 12:57

Jeroen:

Waar is dat filmpje??

• 24 November 2011 - 18:53

Lies:

Het verkleden zat er al vroeg in bij jou Marijn.
    Veel plezier samen met je ouders Miranda!