little Holland - Reisverslag uit Singapore, Singapore van marijn en miranda - WaarBenJij.nu little Holland - Reisverslag uit Singapore, Singapore van marijn en miranda - WaarBenJij.nu

little Holland

Door: marijnenmiranda

Blijf op de hoogte en volg marijn en miranda

12 Oktober 2011 | Singapore, Singapore

Een borrel in Holland village, frisbieen op het strand van Sentosa of de zonsondergang vanaf Altitude, in Singapore is van alles te doen. Dit hebben we afgelopen weken mogen delen met een groot aantal bezoekers uit het vaderland. Als de zomervakantie voorbij is begint het reisseizoen voor de kinderloze yuppen, pasgetrouwden en reislustige tante (Machi) uiteraard aangevuld met onze familiaire KLM'ers. Tijdens ons september hoogseizoen waren er soms zelfs al gasten die wilden inchecken terwijl de andere nog sliepen, gelukkig leverde dit alleen maar meer verbroedering op en bleef de sfeer uitermate goed. Pas getrouwde Pim en Susanne beten de spits af en pakten meteen de national day mee en luidden onze vakantie in. Thuiskomst uit Indonesie kon niet Hollandser dan met tante Henny en Marion die meteen Miranda's verjaardag feestje meepakten. Voor de gelegenheid een auto geleend en het boerenleven van Singapore verkend. Marieke verkende eerst de boel voor Jeroen en Karla waarbij we meteen Jeroen's verjaardag uitgebreid konden vieren. Oja, en natuurlijk Marijn's eerste zilveren plak met dragonboat racen. Bij thuiskomst van een dagje strand stonden Sandra en Sebastien al te popelen om een glaasje te doen in het zwembad. Nu werd het tijd om actief te doen en werd er vrolijk richting Sentosa gewandeld via een aantal boomtop wandelingen. Kennelijk zijn er niet zo veel F1 fans want dit weekend was er geen bezoek en hebben we met vrienden genoten van het race spektakel aangevuld met optredens van Linkin Park en Shakira, helemaal geweldig weer!!! Marieke was na 3 weken groepsreis ook wel toe aan wat actie en we hebben dan ook samen de mangrove op pulau Ubin per kano verkend en heel hard meegezongen tijdens de octoberfest brunch. Stijn en Suus kwamen alvast hun roes uitslapen voordat ze naar Borneo gingen. Afgelopen weekend geen bezoek dus reden om weer eens lekker te verkleden, maar daarover later meer..

• 12 Oktober 2011 - 19:17

Wouter:

Hebben jullie nog tijd om te werken? Het is duidelijk dat jullie vrije tijd in ieder geval wel wordt besteed. Aansporingen om leuke dingen te doen hebben jullie niet nodig. Geniet er van!

• 12 Oktober 2011 - 19:57

Wim:

We wisten het al, maar nu zeker: jullie vereenzamen niet in Singapore!
    Ennuh, die ene F1-fan baalde wel hoor…

• 28 Oktober 2011 - 07:41

Ardien:

Wat een drukte bij jullie! Stijn en Suzanne zijn nu alweer bijna weg.
    Hebben jullie ook weer rust;-) Hopelijk hebben ze toch wat highlights gezien? We horen het zondag.
    Nog veel plezier daar!

• 02 November 2011 - 15:44

Aleid:

Maar goed, dat Heleen Anouk en ik via Dubai en niet via Singapore naar Nepal vlogen, anders was het wel erg vol bij jullie geworden, maar wie weet een vlg keer ....