juni - Reisverslag uit Singapore, Singapore van marijn en miranda - WaarBenJij.nu juni - Reisverslag uit Singapore, Singapore van marijn en miranda - WaarBenJij.nu

juni

Door: marijnenmiranda

Blijf op de hoogte en volg marijn en miranda

10 Juli 2011 | Singapore, Singapore

Het is alweer juli en de tijd vliegt voorbij.
Juni was een maandje waarin we hard werkten en als afleiding een bierfestival bezochten en met collega's mahjong speelden of naar de film gingen. Het eind van de maand kwam Jeroen weer langs en hebben we onze geplande kanotocht omgezet in een wandeltocht. Je mocht namelijk alleen in het zicht van de verhuurmeneer kanoen en daarom waren we niet naar het Mc Ritchie reservoir gekomen. De wandeltocht was een kleine 12km langs een hangbrug tussen de boomtoppen. Erg relaxte plek waar we helaas weg moesten omdat ze dicht gingen. Gezien de broeders alleen slippers droegen was het moelijkheids niveau iets opgekrikt.
Gezellig als het was moest ik toch echt naar Nederland om een bruiloft te bezoeken en een deel van het zomerkamp mee te maken. Miranda kon een weekje tot rust komen en ik heb weer lekker motor gereden, met vrienden bijgekletst, kou geleden, gekampeerd en allerlei fantastische scouting avonturen meegemaakt. Tussen door af en toe nog wat oefeningen gedaan om mijn conditie op peil te houden. Want na een kleine week moest ik snel weer terug om mee te doen aan de dragon boat wedstrijd. Vrijdag aangekomen en zaterdag paraat! Het begon volgens plan beide boten 1e en dus in de finale. Helaas was een uur rust een beetje krap en konden we onze snelle tijd in de finale niet evenaren. Grootste deel van de race 3e maar op het einde toch conditioneel moeten afleggen met een 4e plek tot gevolg, helaas. Ons eerste team werd 2e net als vorig jaar.
Jammer maar des te meer reden om weer volop aan de bak te gaan voor de volgende race!

• 10 Juli 2011 - 17:00

Jeroentje W:

Ai ai, misschien toch een biertje te veel op de bruiloft waardoor je de race niet meer binnen gekopt hebt ;)

Wij vonden het bijkletsen in ieder geval reuze gezellig! We zien jullie in september om wat verjaardagen te vieren ;)

Gr. Jeroen

• 11 Juli 2011 - 22:33

Wim:

Ach, ter ontspanning een beetje inspannen kan geen kwaad, maar die vierde plek zou mij niet lekker zitten…