nog 1 week - Reisverslag uit Singapore, Singapore van marijn en miranda - WaarBenJij.nu nog 1 week - Reisverslag uit Singapore, Singapore van marijn en miranda - WaarBenJij.nu

nog 1 week

Door: marijnenmiranda

Blijf op de hoogte en volg marijn en miranda

01 Augustus 2011 | Singapore, Singapore

En dan gaan we op vakantie. Komend weekend bezoek van Pim en Susanne die de verjaardag van Singapore komen vieren.
In Singapore vieren ze dit met een show die ze tot in den treuren oefenen oftwel we hebben de helikopters, straaljagers en kanonnen al eens voorbij zien komen. Pas eens met het motortje naar een waterval in Maleisie geweest. De waterval was best mooi, als er geen glijbaan was er iets minder mensen waren en de jungle er om heen geen zandafgraving was geworden :) Oja en het motortje is toch echt meer voor korte tripjes... Terug naar Singapore samen met talloze andere motortjes het autootje kruisje spel gedaan om door 10km file bij de grens te komen. We konden redelijk goed met de locals mee komen!
Nu druk onze trip naar Indosesie aan het voorbereiden en de laatste dingen op het werk aan het regelen. Vrijdag ga ik als voorproefje met de dragonboaters naar Bali, een soort verkenning zeg maar en dan gaan we woensdag samen.

• 01 Augustus 2011 - 16:27

Jeroentje W.:

Potverdikkie, dat klinkt goed! Wij krijgen al helemaal zin in de trip in september. Wij gaan er wel een beetje van uit dat jullie de indonesië trip zeer gronding voorbereiden, uitdiepen en optimaliseren, dat scheelt ons weer een hoop uitzoekwerk straks ;).

Veel plezier en doe Pim en Suus de groeten!