update - Reisverslag uit Singapore, Singapore van marijn en miranda - WaarBenJij.nu update - Reisverslag uit Singapore, Singapore van marijn en miranda - WaarBenJij.nu

update

Door: marijnenmiranda

Blijf op de hoogte en volg marijn en miranda

30 Mei 2011 | Singapore, Singapore

Tis al weer even geleden dat we een update hebben gegeven.
Sinds onze weekendjes marathon in april zijn we een tijdje in Singapore gebleven, want daar is namelijk ook genoeg te doen. Zo hebben we op kosten van de ambassadeur genoten van bitterballen, haring, poffertjes, appeltaart en heineken bier en dat alles met de beste verjaardagswensen voor onze Koninging; Hoera Hoera Hoera!
We hebben het spel Mahjong op z'n Singaporees geleerd bij een collegaatje, die er voor het gemak heerlijk bij had gekookt! De taxi's zijn verleden tijd nu we ons eigen motortje hebben gekocht. Deze moest natuurlijk getest worden en dit was een goede reden om eens naar het Eastcoast park te gaan. Aangezien het motortje niet zo snel gaat zijn we afgelopen zondag voor grote snelheid bij de luchtmacht open dag geweest. Erg vet om die straaljagers aan te raken en ook op te zien stijgen van dichtbij.
Ook Miranda's collega's hebben de hollandse bbq ervaren en dus eten we de hele week salade :)
Al deze ontspanning is natuurlijk ter compensatie van lange werkdagen en veel sporten. In juli is er een belangrijke race dus de intensiteit van de roei training wordt flink opgevoerd. Tegelijk starten in juli de eerste units op van de nieuwe fabrieken en dit betekend dus ook dat de werkdruk flink wordt opgevoerd.
Miranda krijgt ondertussen een heel team om mee te werken en een flinke berg eiwitten die nog 'ff' gezuiverd moeten worden. De weken vliegen voorbij en we hebben dan ook nauwelijks door dat we hier alweer 9 maanden zitten.

• 30 Mei 2011 - 23:43

Wim Van Beers:

Tja, een Honda Wave 125 is niet helemaal vergelijkbaar met een F16……

Leuk dat jullie beiden ook in je werk de nodige uitdagingen aantreffen, Succes!

• 31 Mei 2011 - 19:38

Aleid-+:

Leuk om weer wat van jullie te horen.
    Het werk begint wat meer de aandacht te vragen? Gelukkig hebben jullie veel leuke dingen om te ontspannen.
    Wij hadden het kampioenschap van Ajax in Amsterdam.
    Veel mooi weer .
    Hanne groeit gestaag. Nog ruim zes weken en dan moet het kleintje wel te voorschijn komen, We zijn reuze benieuwd.