Promotie enzo - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van marijn en miranda - WaarBenJij.nu Promotie enzo - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van marijn en miranda - WaarBenJij.nu

Promotie enzo

Door: marijnenmiranda

Blijf op de hoogte en volg marijn en miranda

14 April 2011 | Nederland, Amsterdam

Zo, de 11 doldwaze dagen zitten er weer op! Het is voorbij gevlogen! Allereerst enorm opgekeken van het weidse uitzicht op een bij aankomst wat druilerige dag. Dit was uiteindelijk de enige dag die niet mooi was, wow had ik mijn slippers toch maar meegenomen.
We hebben veel van het land gezien, Zandvoort, Rotterdam, Vlijmen, Ede, Utrecht, Eindhoven, Den Bosch, Loosdrechtse plassen, Huizen en zelfs nog Duitsland!
Miranda's promotie was natuurlijk het hoogtepunt en vol trots woont er nu een doctor in huize Kappers!
Na de promotie konden we heerlijk genieten van de rest van de dagen. Als afsluiting zelfs nog een middag gezeild!! Terug in Singapore werden we verwelkomd door de eerste regen van onze vakantie ;) Ja zei de taxi chauffeur dat duurt maar een uur... tuurlijk, wat dacht je van de hele avond!!
Het was leuk iedereen te zien en te spreken nu kunnen we er voorlopig weer een tijdje tegen aan.
Tot in Singapore

• 14 April 2011 - 14:11

Wouter:

Goed te lezen dat jullie weer veilig in Singapore terug zijn (en de boot heel gelaten hebben). In Harare is het beter weer.

Groet uit een zonovergoten Zimbabwe

• 18 April 2011 - 07:46

Jeroen:

Nou ja, boot heel gelaten... Daar over gesproken, jullie vergeten Huizen en de Loosdrechtse plassen in het lijstje, haha. Fijn dat jullie nu even goed kunnen uitrusten in Singapore. Tot 3 mei he.