brrr koud - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van marijn en miranda - WaarBenJij.nu brrr koud - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van marijn en miranda - WaarBenJij.nu

brrr koud

Door: marijnenmiranda

Blijf op de hoogte en volg marijn en miranda

31 Maart 2011 | Nederland, Amsterdam

Wow dat is lastig. Over een paar uur vliegen we naar Nederland, maar wat moeten we toch allemaal meenemen. Na 7 maanden hier hebben we geen idee meer hoe koud 10 graden eigenlijk is en of je nu eigenlijk de hele dag op slippers kan lopen.

Miranda neemt natuurlijk een koffer vol met artikelen mee en ik moet nog ff het proefschrift doorlezen om achteraf nog eens haar antwoorden te evalueren.

We hebben veel zin om iedereen weer te zien en zijn heel benieuwd hoe het er in Nederland allemaal aan toe gaat.

Tot snel

• 31 Maart 2011 - 09:02

Marieke:

Neem ook wat luchtige kleren mee, want er wordt voor a.s. zaterdag 20 graden voorspeld! Tot snel!

• 31 Maart 2011 - 09:03

Willemijn:

gezellig, morgen samen ontbijten!! Goede reis en laat die slippers maar thuis.

• 31 Maart 2011 - 09:14

Henk:

- Nog "ff" het proefschrift doorlezen.- hahaha
    Hele goeie reis en tot straks!

• 01 April 2011 - 19:19

Wim Van Beers:

Hmm, dat belooft maandag een leuke boel te worden in Utrecht...

• 13 April 2011 - 09:48

Jeroen:

Weer veilig thuis gekomen? En een goede vlucht gehad? Kan niet anders dan met de KLM he...

Dat was nog een leuk afsluitertje maandag. Ik zie jullie weer over twee weken.

Laterssss