herfst in Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van marijn en miranda - WaarBenJij.nu herfst in Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van marijn en miranda - WaarBenJij.nu

herfst in Singapore

Door: marijnenmiranda

Blijf op de hoogte en volg marijn en miranda

03 November 2010 | Singapore, Singapore

Een wandeling in de omgeving laat zien dat het hier ook herfst kan zijn.
Het Mc ritchie reservoir is omringd door schitterende jungle.
We waren speciaal vroeg op gestaan en hebben ons de hele dag in de natuur vermaakt.
maarja daarvan 1,5 geschuild voor de regen en het laatste stuk (difficult track..) liep over het asfalt tussen de wegstopte 'geheime' bedrijven. Kennelijk betekend difficult dat er gewoon geen zak aan is.

• 03 November 2010 - 20:32

Wim:

Die bladeren zijn dus niet voor niets zo groot ("...geschuild voor de regen...")

• 17 November 2010 - 22:16

Andrea:

Dus, regen is er ook in Singapore :-) Ik hope dat jullie een leuke tijd hebben.
    Groetjes Andrea

• 08 December 2010 - 11:47

Veronique:

Tsja, in het 4 bij 3 km metende Bukit Timah Nature Reserve werden we gewaarschuwd om vooral op de paden te blijven. Anders kon je hopeloos verdwalen en liep je het risico nooit meer de weg naar de bewoonde wereld terug te vinden... Welkom in Singapore, waar in een moerasachtige gedeelte van een park nog geen mug te vinden is ;-)

• 09 December 2010 - 14:48

Miranda:

Nou die muggen weten mij anders overal wel te vinden ;-)