Eerste weekend trip Penang - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van marijn en miranda - WaarBenJij.nu Eerste weekend trip Penang - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van marijn en miranda - WaarBenJij.nu

Eerste weekend trip Penang

Door: marijnenmiranda

Blijf op de hoogte en volg marijn en miranda

25 Oktober 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Onze eerste weekend trip speelde zich af op Penang een eiland voor de kust van Maleisie. Vanuit het een simpel hostel vlakbij het strand hebben we het eiland verkend met een motortje.
Samen met Uncle Peter en een opgekikkerde tante Corry hebben we een rondje eiland geklokt la.
De tips van mijn collega maakten er een ware speaurtocht van en helaas hebben we niet alle gerechten en bezienswaardigheden gecheckt, maar wel ons best gedaan!!

• 25 Oktober 2010 - 14:56

Lies:

Dat ziet erg leuk uit daar in Penang.
    Heel wat anders dan Singapore met al z'n luxe he!!
    Nou geniet maar van alles!!
    Liefs, mama

• 25 Oktober 2010 - 15:55

Henny:

Hallo Marijn en Miranda,

Jullie vermaken je zo te zien en telezen oppperbest daar in Singapore. geniet er maar heerlijk van. Doe mijn hartelijke groeten aan Corry and Peter[niet zo bekend]Jan is aan het sleufje graven bij Wouter voor leidingen, dus het bootje bouwen vergt nog wel enige voorbereidingen.
    Vraagje,
    Werken jullie ook nog wel of is het alleen maar feesje beesje?
    Liefs,

Hebben jullie daar ook mee ontbeten? Lekkel Pittig! :D

Ciao!

• 31 Oktober 2010 - 09:37

Wim Van Beers:

dit is wezenlijk anders dan de Westerse aanblik met de grote gele letter 'M'