Uitje werk en bezoek Jeroen en Annelies - Reisverslag uit Singapore, Singapore van marijn en miranda - WaarBenJij.nu Uitje werk en bezoek Jeroen en Annelies - Reisverslag uit Singapore, Singapore van marijn en miranda - WaarBenJij.nu

Uitje werk en bezoek Jeroen en Annelies

Door: marijnenmiranda

Blijf op de hoogte en volg marijn en miranda

22 November 2010 | Singapore, Singapore

Al een tijdje staat er een filmpje op de website waarbij ik van 15 meter naar beneden spring. Dit was onderdeel van een uitje van mijn werk. Op het party eiland Sentosa hebben we een speurtocht gedaan met aan het einde een touwbaan waar je u tegen zegt. Er waren 3 hoogtes en ik dacht, de hoogste is een eitje voor mij... Mmmm Jeroen, Annelies en Miranda kunnen ondertussen persoonlijk getuigen dat een van de pittigste touwbanen is die we ooit gedaan hebben!! Toen Jeroen en Annelies 2 weken na het uitje onze laatste spullen kwamen brengen, hebben we ze naast een housewarming bbq ook kennis laten maken met de Climbmax op Sentosa... Afgezien van die momenten was het supergezellig dat ze er waren en het weekendje vloog dan ook om.



  • 22 November 2010 - 16:09

    Marion:

    Hey M&M!

    Zet de koffie maar klaar want ik kom er aan! Op 6 december kom ik aan in SIN. Gaan we elkaar zien? En kan ik nog iets voor jullie mee nemen?
    Heb absoluut zin in een ontmoeting, maar die climbmax is dus niet aan mij besteed he ;-) Ik denk meer aan lekker eten en gezellig borrelen. Gelukkig is dat is in SIN nooit een probleem! :-D

    Liefs en tot de 6e!

    Marion

  • 22 November 2010 - 19:49

    Willem:

    Heee Henk ziet er goed uit die touwbaan. Misschien leuk om een keer op scouting te bouwen? hahahah.

    Uit de foto's maak ik op dat jullie het prima hebben daar!? Geniet er van!

    Gr Willem

  • 24 November 2010 - 23:17

    Jeroen:

    Hehe, dat was een mooie daggie. Echte een vette baan, helemaal die sprong van een meter op die hoogte...
    Tot snel voor nog meer vette actie in Singapore!!!
    Laters

  • 25 November 2010 - 19:39

    Wim Van Beers:

    Die Halloween-jongen is waarschijnlijk wel heel lang onderweg geweest om Singapore te bereiken.

  • 26 November 2010 - 19:44

    Lies Van Keule:

    Nooit gedacht dat ik twee zoons zou krijgen die zoveel durven en doen.
    Hebben jullie niet van mij!!
    Een trotse moeder,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

marijn en miranda

Voor 2 jaar verlaten wij het centrum van om in Singapore te gaan wonen en werken. Op deze site zullen we onze ervaringen een beetje proberen weer te geven. massul M&M

Actief sinds 30 Aug. 2010
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 70291

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2010 - 25 Februari 2014

Singapore 2010-2014

11 December 2010 - 26 December 2010

vakantie Serawak en Sabah

Landen bezocht: