shop till you drop - Reisverslag uit Singapore, Singapore van marijn en miranda - WaarBenJij.nu shop till you drop - Reisverslag uit Singapore, Singapore van marijn en miranda - WaarBenJij.nu

shop till you drop

Door: marijnenmiranda

Blijf op de hoogte en volg marijn en miranda

12 September 2010 | Singapore, Singapore

Vrijdag eindelijk onze eigen casa betrokken!!
Aangezien het meubilair nogal karig was moest er flink ingekocht worden... 2 volle karren aan huisraad pasten gelukkig nog net in de taxi die ons terug bracht.
Vandaag ons paradijs verder verkend en tot de conclusie gekomen dat het niet verkeerd is. Zo is er een sauna, bubbelbad, zijn er tennisbanen, bbq's, 3 zwembaden, fitnesszaal. We denken dat we ons wel gaan vermaken dus.

Internet en kabel worden hier gewoon ter plekke geregeld door een mannetje die met de hele zooi thuis komt en het meteen ff installeert.. hoezo wachten!!!! Toch wel goed geregeld hier ;)

• 12 September 2010 - 17:56

Marianne En Wim:

"..... een sauna, bubbelbad, zijn er tennisbanen, bbq's, 3 zwembaden, fitnesszaal. We denken dat we ons wel gaan vermaken dus....."

Wij dachten dat jullie daar gingen werken?!

• 12 September 2010 - 20:56

Wilma:

Wow! Stelletje mazzelkonten! Ziet er niet verkeerd uit, zeg! En dan te weten dat jullie een xtra kamertje voor loges hebben, haha

marijn en miranda

Voor 2 jaar verlaten wij het centrum van om in Singapore te gaan wonen en werken. Op deze site zullen we onze ervaringen een beetje proberen weer te geven. massul M&M

Actief sinds 30 Aug. 2010