Hi Elvis en Marylin - Reisverslag uit Singapore, Singapore van marijn en miranda - WaarBenJij.nu Hi Elvis en Marylin - Reisverslag uit Singapore, Singapore van marijn en miranda - WaarBenJij.nu

Hi Elvis en Marylin

Door: marijnenmiranda

Blijf op de hoogte en volg marijn en miranda

12 September 2010 | Singapore, Singapore

Gisteren in een kroeg in Singapore stonden Marilyn Monroe en Elvis Presley (echt waar) in een keer op het podium bij de band. Ze waren binnen geloodst via de VIP ingang door een zweedse expat die ze had zien zitten in het Raffles hotel.
Iedereen wilde met ze op de foto, maarja dit zie je ook niet elke dag natuurlijk.
Het gerucht gaat dat ze daarvoor 3e waren geworden als 'best dressed couple' op het grote dinner en dance gala van ExxonMobil, een leuke avond vol eten spelletjes en een glamour thema.
Men weet niet of ze nog vaker langs komen, maar iedereen in het Raffles hotel, de metro en het uitgaanscentrum Clarke Quay zal zich vandaag afvragen of ze het nu gedroomd hebben of niet...

• 12 September 2010 - 14:35

Desmo:

Whahaha! Fantastisch! Beste struiken hebben jullie op. Hallee

• 12 September 2010 - 19:23

Wim:

Leuke boel daar!

• 12 September 2010 - 20:39

Wilma:

Leuk, zo.n famous stel in the family! Zeilweekend was super, we hebben jullie malloten wel een beetje gemist. Maar de berichtjes maken het weer goed. Leuk om jullie zo te volgen.

• 13 September 2010 - 09:47

Mari@ :

Vanmorgen adres van jullie gekregen, leuk om het zo te volgen.Praat er veel over met Marianne
    het gaat goed hier in Vlijmen.
    Heel veel groetjes Mari@

• 16 September 2010 - 12:30