huissss - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van marijn en miranda - WaarBenJij.nu huissss - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van marijn en miranda - WaarBenJij.nu

huissss

Door: marijnenmiranda

Blijf op de hoogte en volg marijn en miranda

08 September 2010 | Nederland, Amsterdam

Jaaaaaa,
Vrijdag hebben we een huis!! En wel met uitzicht op het zwembad!! En natuurlijk een logeerkamer/badkamer voor al die mensen die langs komen :)

Het is een leuk complex niet al te ver van de metro met goede faciliteiten! We hebben er erg veel zin in!

alleen die blauwe leren bank is jammer ;)

• 08 September 2010 - 17:49

Karla En Jeroen:

Mooi, is het een slaapbank, tikt de verwarming??? TIK TIK

Fijn zo'n berichtje uit de toekomst. Gepost "over 2 uur" :D

• 08 September 2010 - 20:13

Henk:

balen zeg, dan moet je dus weer zelf gaan koken en schoonmaken enzo ;-)

selamat di rumah anda!

• 10 September 2010 - 10:28

Marianne En Wim:

Gefeliciteerd!
    Het is natuurlijk wel zo prettig om je eigen ‘thuis’ te hebben. Wat minder het gevoel van vakantie maar wat meer gevoel van echt Singapore wonen.
    Goed van die logeerkamer; we hebben al een vlucht geboekt…
    Marianne en Wim

• 11 September 2010 - 07:44

Desmo:

Cool! Kennen jullie ook vanuit jullie huis ook in het zwembad springen? Gefeliciteerd! met het hoeske. Hallee

• 11 September 2010 - 18:52

Oscar:

Nu kunnen jullie volgens mij je eigen hotel beginnen,...met een guestroom. Groeten van de familie Zijlmans

• 11 September 2010 - 19:59

Lies Van Keule:

Nou ja een blauwe bank zit ook heel lekker! Wij hebben ervaring.
    Ik hoop er een keertje op te kunnen zitten.
    Veel woonplezier in jullie nieuwe onderkomen.
    Liefs van ons beiden, Lies/mama