verjaardag en boetes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van marijn en miranda - WaarBenJij.nu verjaardag en boetes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van marijn en miranda - WaarBenJij.nu

verjaardag en boetes

Door: marijnenmiranda

Blijf op de hoogte en volg marijn en miranda

05 September 2010 | Nederland, Amsterdam

Helemaal vergeten te vermelden dat we natuurlijk afgelopen weekend uitgebreid Miranda's verjaard hebben gevierd.. tenminste we zijn voor de verandering uit eten geweest en hebben erna belgische speciaal biertjes gedronken!! Het echte stappen kon niet aangezien ik ziek was, maar dat komt het volgende weekend goed!

Er klopt weinig van de bekende dingen van Singapore!
Schoon?, nou bij een computer beurs is het nog een grotere puinhoop als bij piet papier
Roken?, tja dat doen ze toch gewoon waar ze willen, tenminste buiten dan
Oversteken! Dat mag officieeel bijna nergens, maarja anders duurt een wandeltochtje wel erg lang, vooralsnog zijn we niet opgepakt.
stoplichten! Gewoon net als Holland door rood lopen anders wacht je tot je een ons weegt.
Kauwgum! Wordt illegaal uitgedeeld op het werk

marijn en miranda

Voor 2 jaar verlaten wij het centrum van om in Singapore te gaan wonen en werken. Op deze site zullen we onze ervaringen een beetje proberen weer te geven. massul M&M

Actief sinds 30 Aug. 2010