eerste week - Reisverslag uit Singapore, Singapore van marijn en miranda - WaarBenJij.nu eerste week - Reisverslag uit Singapore, Singapore van marijn en miranda - WaarBenJij.nu

eerste week

Door: marijnenmiranda

Blijf op de hoogte en volg marijn en miranda

05 September 2010 | Singapore, Singapore

De eerste week zit erop en we zitten op zaterdagavond nog steeds in een hotel. Het is wel een vette hotelkamer met 2 verdiepingen waarvan 1tje miranda's werkplek heeft.
In de eerste week hebben we een goed beeld gekregen van de appartementen die binnen ons budget passen en aan onze wensen voldoen. Vandaag bijna een contract getekend, maar de herrie van de weg ernaast was toch te storend. Dat wordt nog even doorzoeken.
Miranda werkt overdag aan haar proefschrift en loopt lekker hard langs de Singapore river.
Ik ben begonnen met werken en maak een mooie reis langs controle posten om op het eiland te komen waar de plant ligt. Veel kan ik nog niet doen maar het is leuk om kennis te maken met de collega's en mijn cubicle een beetje eigen te maken.

• 05 September 2010 - 13:19

Jeroen:

Als ik zo naar het weerbericht bij jullie kijk, zal het wel goed zweten zijn met het hardlopen. Succes met het zoeken naar woonruimte. We willen natuurlijk wel een zwembad als we langs komen he, hehe. Laters

• 05 September 2010 - 15:23

Desmo:

Klinkt goed! Succes met de woningjacht. Groeten aan de poepchinezen. Hallee

• 07 September 2010 - 15:33

Wilma:

Hallo luitjes,
    Lekker weertje daar, geniet ervan.Succes verder met de huizenjacht,werk en studie.Groetjes