Werken en relaxen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van marijn en miranda - WaarBenJij.nu Werken en relaxen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van marijn en miranda - WaarBenJij.nu

Werken en relaxen

Door: marijnenmiranda

Blijf op de hoogte en volg marijn en miranda

22 Juli 2012 | Thailand, Bangkok

De afgelopen weken is het buitengewoon druk op het werk, naast de projecten die al liepen heb ik nu ook tijdelijk de units overgenomen van een collega voor wie nog geen opvolger is. Dit betekent dat ik de laatste weken regelmatig om half acht vertrek en rond 9 uur 's avonds weer thuis ben. Dan in het weekend nog de units checken en toch nog even mail bijwerken. Al met al best vermoeiend dus. In het weekend gaan we alle babyshops af en proberen we ons huis voor te bereiden op de komst van de nieuwe bewoner. De verzameling kleertjes en meubeltjes groeit gestaag.
Gelukkig is er ook tijd voor ontspanning en zijn we nog een lang weekendje naar Koh Samui geweest om ff lekker uit te rusten.
Gisteren hebben we tijdens een dragonboat-team familieavond de overwinning gevierd van onze zwaarste wedstrijd van het jaar: De 800m race! Vorig jaar nog 2e en 4e, dit jaar werd ons harde trainen beloond met de gouden en bronzen plak. Een prestatie waar we erg trots op zijn en een goede reden voor een feestje!
Voor de mensen die zich afvroegen hoe het met die Harley zit, kijk maar eens naar het filmpje op deze site!

• 22 Juli 2012 - 13:53

Aleid.:

Een beetje heen en weer rijden op een Harley lijkt me niets voor jullie, dus nog steeds niet overtuigd.
    Wat heerlijk een weekendje Thailand!! Miranda is mooi zwanger
    Hopelijk heb je het met de baby straks niet meer zo druk op het werk, want dat wordt dan wel erg heftig.

• 22 Juli 2012 - 18:40

Wim:

Ondanks het drukke werk: trotse stralende gezichten!

• 04 Augustus 2012 - 20:46

Lies:

Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat!! En wat zie je er fantastisch uit Miranda! We denken veel aan jullie!