chinees nieuwjaar - Reisverslag uit Singapore, Singapore van marijn en miranda - WaarBenJij.nu chinees nieuwjaar - Reisverslag uit Singapore, Singapore van marijn en miranda - WaarBenJij.nu

chinees nieuwjaar

Door: marijnenmiranda

Blijf op de hoogte en volg marijn en miranda

18 Februari 2011 | Singapore, Singapore

Oud en nieuw is voor de buitenlanders en de indiers, Het echte feest is CHinees nieuwjaar. Weken bereiden ze zich er op voor. Het is zeg maar kerst in het kwadraat, compleet met uitverkoop en zelfs gesloten winkels. Onze foodcourt ging 4 dagen dicht. En als het dan zover is gaan ze 4 dagen familie bezoeken manderijnen uitwisselen enmajong voor geld.
Wij besloten net als heel veel AngMo's in China town te kijken ondanks waarschuwingen van collega's dat het heeeel druk zou zijn. Nou ja een beetje koninginnedag fan scchrikt niet van een mensen massa, oftwel het viel enorm mee.
Het vuurwerk was geinig en verder veel kraampies..
Na deze fantastische ervaring hebben we ons 4 dagen opgesloten om Miranda's proefschrift af te maken..toch handig zo'n lang weekend.

• 18 Februari 2011 - 12:21

Maria R:

Hoi Jongelui
    Wat genieten jullie ondanks het harde werken van de wereld.
    We hebben het geregeld over jullie bij de koffie.
    Heel veel succes met je proefschrift en tot ziens in Vlijmen?
    Maria R

marijn en miranda

Voor 2 jaar verlaten wij het centrum van om in Singapore te gaan wonen en werken. Op deze site zullen we onze ervaringen een beetje proberen weer te geven. massul M&M

Actief sinds 30 Aug. 2010