oud en nieuw - Reisverslag uit Singapore, Singapore van marijn en miranda - WaarBenJij.nu oud en nieuw - Reisverslag uit Singapore, Singapore van marijn en miranda - WaarBenJij.nu

oud en nieuw

Door: marijnenmiranda

Blijf op de hoogte en volg marijn en miranda

14 Januari 2011 | Singapore, Singapore

Onze laatste week van de vakantie en de laatste week van Miranda's werkloze tijd hebben we doorgebracht met de ouders van Miranda.
De week voor oud en nieuw hebben Singapore laten zien en een leuk uitstapje naar Melakka gemaakt.

Oud en nieuw bracht nog meer bezoek, Janneke en Lodewiek waren in de buurt. Dus gezellig met 6en de stad onveilig gemaakt en op nieuwjaarsdag gebbqt. En natuurlijk niet te vergeten oliebollen gebakken.

Miranda's eerste werkweek bij BTI, hebben we met z'n vieren geevalueerd in de nightsafari en op het hoogste gebouw van Singapore.
Al met al een erg gezellige week en leuk om onze leefsituatie te laten zien.

Nu weer hard aan de slag met laatste loodjes voor Miranda's promotie en eerste in het lab.

• 14 Januari 2011 - 18:47

Marianne En Wim:

Wij vonden het heel prettig om te zien waar en hoe jullie wonen en leven. Bedankt voor jullie gastvrijheid!

• 15 Januari 2011 - 11:00

Maria En Marianne:

Samen zittgen wij jullie verslag even te kijken leuk hoor geniet erven en een heel gelukkig Nieuwjaar

• 20 Januari 2011 - 11:47

Jeroen:

He broeder en schone zus,

Borneo zag er goed uit. Leuk die foto van jou in die boom in Bako NP. 20 februari heb ik een 8 daagse Singapore op mijn rooster staan, dus maak jullie borst maar nat, hehe. Als het lukt probeer ik moeders mee te nemen. Dus tot snel zou ik zeggen.