happy new year!! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van marijn en miranda - WaarBenJij.nu happy new year!! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van marijn en miranda - WaarBenJij.nu

happy new year!!

Door: marijnenmiranda

Blijf op de hoogte en volg marijn en miranda

09 Januari 2011 | Singapore, Singapore

Tis al weer een week geleden maar bij deze alsnog voor al onze trouwe volgers het allerbeste voor 2011!
Ondertussen is er bijna een maand voorbij sinds ons laatste bericht dus de hoogste tijd voor een update.
Begin december kwam mijn nicht Marion even aanwaaien en uiteraard hebben we weer even gebbqt, daarnaast lekker bijgeklets en de laatste familie roddels doorgenomen.
Na Marions vertrek hebben we onze vakantie naar Borneo voorbereid onder het genot van alle Hollandse versnapering die ze had meegenomen!! Kaas, drop (vinden mijn collega's niet lekker, beschuit, hagelslag en bruine suiker.. HEEERLIJK

• 11 Januari 2011 - 20:43

Riet En Wil:

Hallo Marijn en Miranda,
    OOk voor jullie nog de beste wensen voor het nieuwe Jaar, dat het maar een mooi jaar mag worden , maar dat zal voor jullie niet zo moeilijk zijn gezien de leuke dingen die jullie allemaal doen. We volgen het.
    Lieve groet van de tantes.

marijn en miranda

Voor 2 jaar verlaten wij het centrum van om in Singapore te gaan wonen en werken. Op deze site zullen we onze ervaringen een beetje proberen weer te geven. massul M&M

Actief sinds 30 Aug. 2010