personeelsuitbreiding - Reisverslag uit Singapore, Singapore van marijn en miranda - WaarBenJij.nu personeelsuitbreiding - Reisverslag uit Singapore, Singapore van marijn en miranda - WaarBenJij.nu

personeelsuitbreiding

Door: M

Blijf op de hoogte en volg marijn en miranda

19 November 2012 | Singapore, Singapore

Op 20 september jongstleden heeft M&M knakentravel een nieuwe aandeelhouder verworven. Dit jongste lid van de M&M'S is naar eigen zeggen het meervoud van M en M. Ze luistert naar de naam Sanne en ze is zo immens populair dat M&M'S knakentravel een nieuw concept heeft moeten introduceren: Bezoek Tsunami, dit is een uitgeklede variant van het alom bekende reisschema van knakentravel, waarbij je gegarandeerd anderen tegenkomt tijdens je bezoek, soms wel tot 6 familieleden! Een ander hoogtepunt is dat de slaapplekken nu verminderd zijn en je wordt doorverwezen naar hotels in amoureuze buurten. Wil je zo'n hotel weigeren, dan moet je gegarandeerd een aantal uur de jongste telg onder je hoede nemen. Oja en als klap op de vuurpijl moet je nu zelf je bbq organiseren voor het ultieme lokale gevoel!!

Deze eerste bezoek tsunami werd afgetrapt door Opa en Oma van de Reehorsterweg. Deze betrekkelijk rustige start had nogal wat technische communicatieproblemen, die gelukkig dankzij de hightech apparatuur van dit smartphone duo zo verholpen waren. Maarja die vele tijd in huis werd gelukkig goed gemaakt door de aanwezigheid van Sanne!
Na door het windstille oog van de storm te zijn brak de tsunami pas echt los. Achtereenvolgens kwamen Janneke en Lodewiek, Stijn en Suzanne, Oma van het Heuvelsepad, Ome Jeroen en tante Willemijn op de voet gevolgd door Jeroen en Karla en de terugkeer van opa en oma van de Reehorsterweg.
Twas me een drukte van jewelste rond het zwembad, om te zwemmen, bbqen en allemaal even die kleine eten te geven.

Ondanks de drukte was het natuurlijk ook ongelooflijk bijzonder en gaaf om te zien hoeveel mensen zo graag onze mooie dochter in levenden lijve wilden aanschouwen dat ze de ontberingen voor lief namen!!

WOW!

• 19 November 2012 - 16:54

W&W:

Knakentravel M&M had al een goede reputatie (van horen zeggen), maar deze aandeelhoudster uitbreiding met 'S heeft de reputatie skyhight doen stijgen (uit ervaring). Een tien met een griffel en een zoen voor Sanne.

• 20 November 2012 - 19:51

Lies:

En de jongste telg onder je hoede nemen is helemaal geen straf. Alleen maar genieten!!!