Foto's huis - Reisverslag uit Singapore, Singapore van marijn en miranda - WaarBenJij.nu Foto's huis - Reisverslag uit Singapore, Singapore van marijn en miranda - WaarBenJij.nu

Foto's huis

Door: marijnenmiranda

Blijf op de hoogte en volg marijn en miranda

28 September 2010 | Singapore, Singapore

Op veler verzoek hier wat foto's van ons huis!!
Zoals je kan zien is er een logeerbed en zelfs nog een extra matras.
Doorderweek zijn we nu vooral druk met bankzaken regelen... Je hebt hier in een uur een bankpas met je naam erop en een rekening, maar vervolgens ben je avonden bezig om internet bankieren aan de praat te krijgen.. handig joh..
Gelukkig wisselen we af met leuke dingen. Vorige week mijn neef Frits met vrouw en kids ontmoet. Ze waren op doorreis naar Australie. We hebben gezellig sate gegeten en zijn als toeristen op een rondvaart geweest!
En morgen komt Sven voor een paar dagen langs dus dat wordt ook gezellig!

• 28 September 2010 - 17:54

Geurt:

Ziet er gezellig uit. Ook wel een relaxed uitzicht denk ik zo.

Veel plezier met Swebbert morgen

• 28 September 2010 - 18:52

Wouter:

Dat appartement van jullie ziet er goed uit. Goeie plek om vandaar uit Singapore te verkennen.

• 29 September 2010 - 13:16

Lies:

Leuk, dat jullie Frits en Renate ontmoet hebben!
    Corrie en Peter zitten nu in Penang.
    Het huis zit er gezellig uit hoor. Daar kun je het wel even volhouden dacht ik zo.
    Lies

• 30 September 2010 - 19:48

Willem:

Ziet er Prima uit!!

Doe jullie rustig aan als die B****n Gr***r langs komt? :-)

Ik kom misschien nog wel een keertje op één van die matrassen crashen!

We hebben het er ook al over gehad om een keer bij jullie op een zaterdag avond een stam programma te draaien. :-) Kan dat?

• 01 Oktober 2010 - 15:05

Henk:

Wat een vet huis zeg!! Daar kan je vast goed bbqen ;)

• 02 Oktober 2010 - 02:14

Janneke En Irene:

Vanuit de Housewarming in ROtterdam even naar jullie site gekeken. Mooi huisje en erg indrukwekkende foto's. Ziet er goed uit daar. Geniet lekker van elkaar en de omgeving. Proost vanuit Rotterdam,. :-)

• 13 Oktober 2010 - 18:34

Bluppie:

mooi optrekje henk, ken je lekker duveltje's drinken denk. moest maar s een keer langswaaien als ik ff niets te doen heb.

massul