the end - Reisverslag uit New Zealand, Nieuw Zeeland van marijn en miranda - WaarBenJij.nu the end - Reisverslag uit New Zealand, Nieuw Zeeland van marijn en miranda - WaarBenJij.nu

the end

Blijf op de hoogte en volg marijn en miranda

10 Mei 2014 | Nieuw Zeeland, New Zealand

Aan alles komt een einde en ons einde in Singapore bestond uit een trip door Nieuw Zeeland. Voordat we daaraan begonnen hebben we ons een paar dagen helemaal door het lint gewerkt om het huis aan kant te krijgen en al onze spullen vakkundig bij onze lieve onderburen te stallen. Maar het was gelukt en via een bliksembezoek aan familie in Australie waren we dan toch op onze lang naar uitgekeken vakantie aanbeland.
We hadden een camper, een baby en zin voor 10 dus het kon helemaal goed komen. En dat deed het ook, we hebben enorm genoten van de uitzichten, de wandelingen, het koken in de camper en natuurlijk onze kleine Sanne. Sanne zat heerlijk in haar stoeltje en sliep 's nachts lekker in haar hoekje van de camper. We hebben het zuidereiland van noord naar zuid en oost naar west doorkruist. We reden van het ene uitzicht naar het andere en zagen van strand tot ijs. Erg mooi land en de weken vlogen voorbij.

Nu is het echt afgelopen en zitten we weer lekker in het koude kikkerlandje. We kijken met veel plezier terug op een hele mooie en gave ervaring.

• 10 Mei 2014 - 12:02

Aleid:

Leuke afsluiting lijkt me. Welkom terug

• 10 Mei 2014 - 14:51

Marianne En Wim:

Wij hebben fijn kunnen meegenieten van julie Singapore-tijd!