Nu even wuiven - Reisverslag uit Singapore, Singapore van marijn en miranda - WaarBenJij.nu Nu even wuiven - Reisverslag uit Singapore, Singapore van marijn en miranda - WaarBenJij.nu

Nu even wuiven

Door: M

Blijf op de hoogte en volg marijn en miranda

19 Juni 2013 | Singapore, Singapore

Voor ons een hilarisch moment, onze lieve ex-koningin die haar zoon de koning toefluistert dat ze nu toch echt naar het gepeupel moeten wuiven!! Sanne heeft er 1,5 maand over nagedacht en probeert nu die krampachtige handbeweging na te doen. Het was wel erg bijzonder om de kroning mee te maken in Nederland en daarna in het Bossche feestgedruis een harinkje te happen. Het was een bliksembezoek aan Nederland met vooral veel opa en oma tijd voor Sanne, vrije tijd voor papa en mama en natuurlijk een logeerpartijtje bij tante Willemijn. De vertraging aan het begin was snel vergeten toen de in groten getale toegestroomde ooms en tantes allerlei oud Hollandsche lekkernijen op tafel toverden!! Iedereen bedankt voor al dat lekkers!!
Voor dat Holland-festijn hadden we al een familieweekendje gehouden in Desaru. De M&M'S waren eropuit getrokken naar Desaru, een klein stukje Maleisië met strand onder de rook van Changi Airport. Heerlijk gerelaxed in een heus resort samen met Jeroen en Annelies, die voor de gelegenheid even naar Maleisië kwamen.
Diezelfde week kregen we ook een paar uitgevisaseerde Sri Lanka gangers op bezoek te weten Elly en Teun. Is toch altijd weer bijzonder om in Singapore Nederlandse kennissen te ontvangen. Maar goed wij doen ook hetzelfde aangezien Marijn in Duitsland voor zijn werk met een Singaporese collega had afgesproken die daar nu woont. Zo groot is de wereld toch niet meer he. Maar die vliegtuigen wel, voor het eerst in een A380 gevlogen, die is zo groot dat je in de rij moet staan voor de business class. En de stoelen zijn zo ingewikkeld dat je op moet passen dat die agressieve electromotoren je niet in de stoel vouwen. Maarja de business class lounge met gratis bier en hapjes maakte natuurlijk een hoop goed!!
In de sneeuw in Berlijn nog tijd gehad om de tourist uit te hangen en dat op kosten van de baas, ook wel eens leuk na al die lange werkdagen.
De reclame in Nederland heeft goed gewerkt aangezien we ondertussen al weer een aantal gasten hebben kunnen vermaken. Leentje en Henk gingen voor het natuur & cultuur pakket, met een bezoek aan de botanische tuinen en een Singaporese vrouwenoptocht in de Gardens by the Bay. Die laatste tuinen zijn vooral populair vanwege het consequent niet bezoeken van de Domes. Deze besparing in kosten levert knakentravel steevast een vette tip op die vervolgens opgedronken wordt bij de Satay at the Bay. Een heuse primeur was het bezoek van M&M’s vaste clientèle die dit keer op een heuse babymoon waren. Sandra en Sebastien besloten het kleintje in wording wat internationale ervaring op te laten doen in Bali en Singapore. Speciaal voor deze reis had M&M’s knakentravel een relax pakket in mekaar gezet met vooral veel zwemmen en kallum aan doen.
Ondertussen zijn we zelf ook op avontuur geweest naar een schokkende locatie, maar daarover volgende keer meer.

• 19 Juni 2013 - 16:37

Aleid:

Leuk weer wat te horen en helemaal leuk om foto's te zien met Sanne.
    Vooral die twee stoere zonnebrilmannen met dat kleine hummeltje.

• 08 Juli 2013 - 14:40

Lies:

Tot mijn verrassing zag ik weer een verslagje van jullie. Erg fijn!!! En erg leuke foto's! Zo kunnen we veraf met jullie meeleven.

• 14 Oktober 2013 - 19:15

Jeroen:

Wat heb ik hier al lang niet meer op gekeken zeg. Maar leuk verhaal en foto's. Dat was een leuk tripje naar Maleisie idd.